Reserva d’Espais

 

PROCEDIMENT DE RESERVA D’ESPAIS

Com a conseqüència del procés de millora contínua que la Universitat està implantant amb l’objectiu d’assolir l’administració electrònica, s’ha modificat el procediment de reserva d’espais que fèiem servir fins ara.

La reserva d’espais s’ha de gestionar des de l’aplicació web: http://www.umh.es/horarios.

Un cop dins de l’aplicació, entreu en l’opció Sol · licituds de reserves d’estades, i accedir als plans de tots els edificis de la UMH. Aquesta opció requereix estar identificat com a membre de la UMH. Ara només resta triar el campus, l’edifici i l’estada a reservar, prement amb el botó dret del ratolí i triant l’opció “seleccionar”.

En aquest punt s’obre la finestra de reserva que conté un calendari per escollir la data i, un cop escollida la data cal triar les hores d’inici i fi de la reserva. Per descomptat no es poden reservar espais ja reservats. A continuació s’obriran una sèrie de finestres on s’omplirà la informació que se sol · liciti. Bàsicament serà: activitat a realitzar (a escollir de les de la llista), descripció de l’activitat, nom de la persona que fa la reserva, telèfon de contacte i altres observacions (opcional).

Finalment, la reserva quedarà pendent de confirmar per part del responsable de l’aula o espai seleccionat.

Aquest text ha sigut traduït utilitzant un motor de traducció automàtica.

17 maig 2016